12.03.2010

viata pentru mine!

privind in urma mea
am realizat ca viata nu e asa
cum am crezut initial candva
si ca visele sunt doar in mintea mea.

trecand peste anumite etape din viata
precum copilaria si acum adolescenta
am inteles cum e de fapt viata
care e precum ciocolata amaruie.

am invatat ca trebuie sa rabzi
trebuie sa cazi si sa te ridici
sa speri la nesfarsit
si intr-un final sa "invingi".

dar a invinge nu inseamna
pentru fiecare dintre noi
a castiga lupta cu viata
sau cu o anumita etapa din aceasta.

NU!nidecum!!!!ea e asa cum a fost lasata
plina de amagiri si incercari
pe care poate doar unu la suta din ei
reusesc a izbandi si a mai crede ca vor reusi.

am invatat ca iubirea nu are culoare
decat atunci cand incerci sa o pictezi
cu propriile maini si ti se raspude cu un zambet
si iti este daruita "o floare".

intotdeauna trebuie sa incerci sa razi
sa te ridici si sa plangi
dar sa sti sa schimbi atmosfera
astfel incat sa fie mai  inmiresmata ca innainte.

asadar-ea reprezinta enigma din sufletul meu
ce probabil nu o voi intelege mereu
si de care am sa ma tem
incercand sa rad in sufletul meu!:)

2 comentarii:

  1. "am invatat ca iubirea nu are culoare"-eu nu-mi aduc aminte ca Dumnezeu sa-mi fi cerut pensula si setul meu de acuarele pentru a picta iubirea oferita crestinilor

    RăspundețiȘtergere
  2. e ciudat cum poti sa descoperi personalitatea unui coleg de facultate prin intermediul unui blog... poate asa ne cunoastem mai bine!

    RăspundețiȘtergere