29.03.2010

lumina divina


lumina in sfarsit  a rasarit
incerc sa ma indrept spre ea
 nestiind ce lupta se afla in inima mea
cu pasi repezi incerc sa intru in ea
dar sufletul ma opreste innainte ca aceasta
sa ma  poata cuprinda in totalitatea sa
ma zbat si ma cuprinde furia
insa deodata ea ma "priveste"
si incepe a povesti despre esenta sa
copile drag eu sunt nemurirea
nu vei putea trece decat crezand in  speranta
ce se ascunde in inima ta
pana atunci vei astepta si doar ma vei privi
cand vei intelege ce inseamna
adevarata iubire si credinta
vei putea sa mi te alaturi
insa trista si plina de dezamagire
ochii mei plang fara suspine
iar in acel moment ma atinge cu o singura privire
tresar intelegand cine e
imi inalt privirea catre ea
si in soapte imi cer iertarea ce de mult trebuia
insa nu puteam de a mea intunecime sa deslusesc misterul
era ea,viata data de IISUS celor pacatosi ca mine
ce isi astepta muritorii sa isi gaseasca calea spre lumina.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu