11.03.2010

nu stim!

ori de cate ori esti langa mine
simt cum a ta privire ma face sa tresar
ma privesti degajat
incercand sa ma faci sa "cad".

insa nu sti ca te cunosc
si incerc sa te mint frumos
ca esti numai un prieten
si nimic altceva in mintea mea.

imi vorbesti sfios
cuprinzandu-mi fata in palmele tale
privind atent in ochii mei
ce mereu ti-au dat sperante.

dar acum stiu
e doar un joc
la care vrei sa ma faci
sa pic mereu.!!!

crede-ma,curand vei simti
ca dincolo de jocul tau
inima ta s-a indragostit
dar vei incerca sa minti.

si nu ma  vei lasa sa te "citesc"
ca esti cu gandul in nori
si vrei sa ma simti
langa sufletul tau.

orgoliul nu te va trada
vei fi tot acelasi
decat ca vei fi nefericit
neputand sa deslusesti privirea mea.

care te va trada intotdeauna
pentru ca nici ea
nu va putea sa mai spuna
nimic din ce simte inima mea.

acum ne privim
insa fara rost
pentru ca noi n-am fost
si nici nu vom putea fi
impreuna in viata asta.
pentru ca nu stim sa pretuim iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu