29.03.2010

speranta divina


o stare de fericire imi cuprinde sufletul
ma simt ca si cand as pluti spre cer
e atat de minunat sa il pot privi
si sa inteleg ca el exista in a mea inima
EL ma faca sa zbor deasupra tuturor
imi reda speranta ce am pierdut-o candva
ma invata sa iert si sa iubesc pe al meu prieten
sa deslusesc misterul din privirea SA
SI sa ma indrept spre lumina
si linistea ce de mult o astepta sufletul din mine
El a venit sa imi ofere a SA iubire
si sa imi citeasca despre nemurire:)
Acum e printre noi,si stiu ca in curand
tristetea si moartea va disparea
lasand loc sperantei si sclipirii
ce ma vor face inger:)
asa cum de mult a visat inima mea
ca devenise o parte  din ea(nemurirea)!!!
IISUS e viata si speranta din fiecare suflet ratacit
care reda iubirea si increderea:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu