11.03.2010

oare esti???

dincolo de aparentele de zi cu zi,
dincolo de priviri furate si de imbratisari desarte
departe,departe te afli in noaptea mea
si incerci sa faci parte din ea.


incerci sa patrunzi in noaptea mea
sa treci de singuratatea din ea,
insa dai peste durerea ce persista
si care nu iti da voie sa fi una cu aceasta.


ma strigi in noapte
ma chemi la tine
insa soaptele tale se risipesc
la fel de repede ca iubirea .


spune-mi!oare ce simti ???
iti doresti sa fiiu a ta???
daca da!?atunci unde-ti este privirea??
patrund adanc in ochii tai,


insa ce pacat,esti doar pentru ea
nu ai stralucirea si speranta
ce imi poate reinvia
dragostea pentru fiinta ta


acum..tarziu,te retragi dezamagit
avand impresia ca ai facut tot ceea ce ti-a stat in puteri
dar iti spun sincer
esti numai o iluzie in privirea ei.


nu ai sa sti nicicand
ca am sa te pastrez in gand
ori de cate ori vei trece
imi voi dori sa te chem din nou.


acum eu am sa plec
plecat esti si tu de mult
am sa fiu din nou
visul ratacit din noaptea rece .
si am sa ma prefac ca nu existi decat ca un inger
ce imi da aripi si ma face sa zbor
dincolo de rautatile din sufletul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu