20.03.2010

primavara din suflet:X


zilele senine au venit ,
in sufletul meu e din nou caldura de odinioara,
primavara a revenit cu mireasma sa imbietoare.:x
privesc in jur si totul e numai "floare".
ma trezesc dupa un "somn de moarte",
ce m-a facut sa pierd si ultimele soapte
si iata ca inima mea e inca plina
de iubirea pe care vrea s-o daruiasca mai departe.
 acum nu mai sunt cea de la inceput ,
plina de amaraciune si de "temut",
care odinioara se trezea plangand
si nu intelegea de ce iubirea a trecut;)).
soarele mi-a daruit stralucirea sa,
iarba verde - viata si "prospetimea",
floarea ce-a rasarit-frumusetea
ghiocelul firav-inocenta si gingasia
iar primavara -speranta pt inima mea .
ochii mei tristi au prins din nou culoare
 iar zambetul are din nou curaj sa apara.
trecutul si tristetea au lasat loc fericirii si iubirii.!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu