08.02.2010

iluzie

departe ..in noapte..te-am zarit...imi pareai ca si cum te-as mai fi intalnit...dar nu..era doar un vis..unde numai eu te puteam privi...fara sa ma simti sau sa ma vezi...intotdeauna stateam in fata ta si te priveam...ochii tai ma fascinau...ma faceau sa simt ca pot zbura..dincolo de vis..si ca pot fi a ta...incercam din rasputeri sa te fac sa simti si tu...cum inima imi bate la fiecare miscare de-a ta tot mai tare...insa in zadar..tu erai pentru altcineva...nu-mi dadeam seama ca tu o iubeai pe ea...si ca eu sunt doar "fiinta din zare"...ce n-o puteai vedea..a trecut ceva timp pana cand am inteles..ca esti doar o iluzie de-a mea..si ca ma "hraneam" cu ea...poate ca incercam sa regasesc in tine..fiinta la care inima mea de mult spera...o iubire ce poate sa ma faca sa zbor de fericire..o mangaiere ce ma poate face sa "mor"..un cuvant ..ce ma poate face sa "adorm"...dar nu..erai din nou ..doar in mintea mea..si nimic altceva...

3 comentarii: