06.02.2010



  • am citit si-am recitit cuvinte... ce dor... ce dau inteles...tristete... doar
    suparare... si ma intreb cand pot citi, o fraza ..ce-mi pune inima in miscare.
    sa simt fericirea...sa traiesc iubirea, sa uit de ura, sa nu zic de minciuna...
    sa simt doar armonie, pace sufleteasca... ma intreb cand oare sa fie?... un semn
    bun, din bolta cereasca. sunt cuvinte colorate parfumate...fermecate... ce dau
    inteles la o viata intreaga, sunt cuvinte ... planse,nevinovate, ce transforma
    vointa de viata,intr-o dorinta de moarte. de iubesti o persoana ii rostesti
    cuvinte calde, de dragoste,de iubire. de urasti o persoana, cuvintele se
    transforma. pot provoca durere...ura te duce intr-un punct... sa-ti iei adio de
    la natura... sunt doar cuvinte, cuvinte blestemate... sunt cuvinte asternute
    intr-o carte, sunt doar cuvinte.. rostite la intamplare... sunt doar cuvinte
    cuvinte ce rau ne doare. ma intreb daca n-ar mai fi existat aceste cuvinte?? noi
    cum am mai vorbi/.? ma intreb daca n-ar mai fi existat aceste cuvinte noi ce am
    mai auzi??? Doar PACE Pasari ce canta... vantul ce adie usor, si mare ce se
    zbate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu