22.08.2012

Tacerea


Printre atatea regrete si intrebari
Intr-un final ma regasesc si inteleg rostul vietii
Printre sute de amintiri si voci necunoscute
Mi-aduc aminte de cand eram copii.

Asa cum soarele rasare ori de cate ori a fost furtuna
Stiu ca intr-o zi voi reusi zambind depasi aceste momente
Imi e greu sa cred ca totul se va incheia
Insa intotdeauna se intampla la fel.

Nimic nu e usor si nici nu va fi vreodata
Stiu ca am de luptat impotriva inimii
Si ca voi rani si voi fi ranita
Asa ca din nou tacerea se lasa intre noi...

Ea este prietena mea de-o viata
Ce intotdeauna ma asculta fara sa intrebe de ce?
Asa ca acum nu-mi ramane decat sa sper intr-o zi
Ca voi reusi si voi invata zambind sa depasesc momentul.

E trist dar se lasa tacerea peste sufletul meu
Din nou nu ma regasesc si imi este foarte greu.