16.04.2011

vis sau realitate?

        Cu totii avem dreptul de a visa  la lucruri frumoase care posibil nu se vor intampla niciodata,dar care ne fac diminetile mai frumoase si care ne duc departe de realitate.


      Mie imi place sa visez,sa ma duc departe cu gandul..unde importante sunt doar cateva lucruri minore,unde nu exista nimic..doar noi,unde pot sa fac ce vreau,gurile rele nu exista si suntem stapani pe sentimentele ce ne inconjoara.

    Insa lipseste cel mai important lucru,dar ce?!..poate faptul ca nu am fost niciodata intr-o cautare neaparata incat sa-mi doresc prea mult sa gasesc pe acel cineva de care vorbesc,nu era o prioritate pentru mine,stiam doar ca trebuie sa existe undeva si va fi al meu la timpul potrivit insa acum imi dau seama ca acest "vis" e realitatea de care ma lovesc si la care sper...


     "Mereu am vrut prieteni simpli",care sa vorbasca cu tine doar pentru simplul fapt ca se simt bine in prezenta ta,ca atunci cand vorbiti ..nimic nu e in contradictoriu,iar cand vreti sa va distrati nu locatia conteaza,sau luxul acesteia..e de ajuns ca sunteti toti acolo si faceti lucruri pe care doar voi le stiti si sunt numai ale voastre.


    Pentru mine astea sunt cele mai valoroase,lucrurile simple,alea te fac atunci cand te astepti cel mai putin mai fericit decat orice lucru material,cel putin mie mi s-a intamplat si poate se va intampla in continuare.Vreau sa descopar cat mai multe persoane,lucruri,activitati care ma fac sa ma simt libera,in siguranta..si pe care imi voi mai dori sa le intalnsc sau sa am ocazia sa le practic.am tot timpul din lume sa incerc tot felul de lucruri si sa cunosc numeroasele persoane din jurul meu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu