27.04.2011

primavara sufletului meu


         In zori de zi ma trezesc si privesc cerul...e atat de multa liniste si ma cutremur...o lacrima mi se iveste pe obraz iar inima imi e tulburata de-al tau dor.Oare unde esti?
Pentru o clipa revad chipul tau iubito...esti ingerul ce mi-a readus zambetul si linistea sufletului,cel care m-a invatat ce inseamna iubirea.Pentru ce te-ai indepartat?Unde oare sa te regasesc?
       Acum razele soarelui imi mangaie sfioase chipul impietrit de durere...tresar si te simt langa mine...insa in zadar...nu esti aici :-<
   Cu sufletul  "sfasiat" de tristete ma indrept spre malul marii-in locul unde te-am intalnit pentru prima oara;Aici totul e magic...imi amintesc de tine-steateai in fata mea;a fost de-ajuns o privire ce n-o pot uita nicicand,cu bratele amandoua incerc sa te regasesc iar singurul lucru ce mi-l doresc acum este sa fim din nou impreuna.Spune-mi-oare ma mai iubesti?
            Intrebari fara raspuns imi invadeaza mintea si ma fac sa innebunesc nestiind ce e acum in sufletul tau.Atatea zile in care nu am auzit glasul tau de privighetoare-atatea nopti nedormite gandindu-ma la tine...
Ma prabusesc ...nu mai pot indura singuratatea!Intins pe nisipul fierbinte trupul meu refuza sa se mai ridice.Ma cuprinde un fior iar ochii imi "picteaza" chipul tau de inger.Revad toate momentele frumoase petrecute alaturi de tine -acele clipe in care eram numai noi doi si erai a mea !Iubito...esti Primavara sufletului meu .Tu mi-ai dat puterea sa depasesc momentele grele din viata mea reusind sa ma transformi intr-o fiinta nobila demna de tine!
           Insa de toate acestea mi-am dat seama abia acum, cand totul pare tarziu si simt ca te-am pierdut pentru totdeauna .Am gresit-recunosc- fiind indiferent dar teama de a ma apropia si de a pierde din nou pe cineva drag a fost mai puternica decat propia-mi fiinta .Credeam ca daca voi alege aceasta cale voi fi ferit de suferinta insa m-am inselat din nou!:( Nu mai esti langa mine si simt ca odata cu plecarea ta am devenit cea mai neinsemnata fiinta de pe acest pamant .Cat ai fost langa mine nu am stiut sa te pretuiesc,sa te iubesc...insa timpul petrecut departe de tine m-a invatat ce-nseamna iubirea.
       Marea plange odata cu mine iar pasarile cerului canta neincetat melodia ce ne-a apropiat unul de celalalt cand ai acceptat sa dansezi cu mine sub clar de luna.
  In noaptea tarzie norii de aduna prevestind venirea ta iar prin joaca lor formeaza cuvantul magic "Te Iubesc!".Ma cutremur...te voi astepta in fapt de seara,sub clar de luna!
   Vino iubito...sa fim din nou impreuna!:x
                                       Al tau nebun schimbat de tine...