01.09.2010

"roua sperantei"

...picaturi de ploaie imi bat la geam...iar sufletul imi tese sperante ,ceea ce de mult nu a mai facut-o...imi e dor de o zi in care sa  pot zambi  si dansa pur si simplu pe ritmul inimii indragostite.ma indrept usor spre fereastra...privesc in zare...totul in jur mi se pare  atat de ireal....simt cum picaturile calde imi ating fata...imi indrept privirea spre cer,e atat de magic si in acelasi timp  atat de fascinant ma cuprinde un fior...plutesc :x imi intind aripile si ma indrept spre infinit ...unde nimic nu mai mai poate rani....simt cum totul se schimba in urma mea si las in spate tot ceea ce m-a dezamagit si m-a ranit.e atat de placut ... singuratatea a disparut si o data cu ea si teama de trecut iar amintirile au lasat loc unui nou inceput:).
   norii ca de catifea imi ating trupul si imi mangaie fata cu o delicatete inexplicabila ... e ca si cand te renasti si esti un copil nevinovat ce isi doreste sa fie alintat de catre parintii sai...aripile se intind formand un curcubeu si ma indrept spre un taram necunoscut ,oare sa fie visul ce-l tesea inima zi de zi de care nu ma mai puteam "dezlipi"???? sa fie oare "roua fericirii si a iubirii" unde poti sa fi tu insuti ,sa poti iubi fara sa ranesti ,sa asculti cantecul sufletului si sa poti simti ca in sfarsit esti un nou TU???


  PLUTESC....atat mai stiu,renunt sa ma mai gandesc unde voi ajunge si ce se va intampla...in sfarsit fac ce imi dicteaza fiinta ...ma las cuprinsa de valul rece si simt cum ma desprind de EU .... e atat de placut sa sti ca doar pt cateva minute poti sa fi inger ...si  sa poti calatori in lumi  inca nepatate de minciuni si rautate...ma scald in picaturi de ploaie colorate ...zambesc:)...totul e un vis din care nu m-as trezi niciodata....:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu