12.01.2012

Nebunie














Cand simt ca nimic nu mai are sens ,
Si totul se transforma in intuneric .
Cand deja nu mai pot sa indur ,
Si as vrea sa strig cu putere ,
Incercand sa ma eliberez de durere .
Linistea ma cuprinde in mrejele ei puternice,
Dandu-mi curajul din nou sa cred ca esti langa mine.

E atat de dureros ,dar si placut ,
Mi-e teama, dar te sarut ,
Te  ating si de fiecare data ma cuprinzi
In bratele tale puternice si ma privesti,
Ca si cum ar fi ultima oara cand ma iubesti.

Te strig cu putere ,dar nici un raspuns.
Ma prabusesc si ma ridic .
E o nebunie insa tu ma faci sa traiesc ,
Sa cred ,sa sper sa simt ca sunt aici
Ca totul are un inceput si un sfarsit .

Strange-ma puternic in brate si alinta-ma .
Nu ma lasa de fiecare data sa te mint,
Ca nu mi-e dor sa te simt langa mine
Si ca nu as vrea sa  stiu ca esti bine .

Saruta-ma la nesfarsit si spune-mi ca maine vei fi langa mine.
Spune-mi ca esti aici si ma vrei doar pe mine,
Ca nu vei mai pleca lasandu-ma in urma ta
Si vei fi raza de lumina din viata mea ...

Cand te privesc totul pare usor
Si stiu ca pot sa traiesc alaturi de tine,
Cand te am la pieptul meu
Te simt ca si cand faci parte din mine
E un intreg univers alaturi de tine nebunia mea.

Te ador nebun zapacit ...