28.12.2011

o clipa de magie

Liniste si doar atat...este atat de straniu si de placut.
Ma cufund in mii de ganduri si amintiri,
Este o lume magica si unica,dar mi-e teama sa nu ma pierd...
Ma simt atat de diferit si de schimbata,
Incat nu mi-as dori sa ma trezesc .
As vrea doar sa simt tot ce am trait pana acum ,
Fiecare emotie ,fior si tristete
Ce m-au marcat si m-au invatat sa rad,sa zambesc.:)


Privesc si totul e plin de culoare .
Este magic si cutremurator ...
Fiecare pas pe care-l fac ma schimba.
Aerul ce il respir ma inspira ,
Dar totusi...MA GANDESC LA TINE...














Oriunde as fi si oricat de placuta ar fi atmosfera,
Nu ma pot opri sa ma gandesc la chipul tau,
Nu pot sa scap de parfumul si privirea ta.
Oriunde as merge si orice as face esti cu mine,
Prezent ori de cate ori intalnesc pe altcineva...


Este tarziu si seara se lasa peste sufletul meu.
Nu esti aici,nu ma poti mangaia ,
Esti departe alaturi de ea...Mi-ai frant inima :(
Oare vei afla ca undeva departe, dar atat de aproape de tine,
Exista cineva care se gandeste la tine?
Nu..nu vei afla te voi pastra doar in inima mea...
Ramai cu bine iubite si zambeste pentru ca cineva...TE IUBESTE!