15.10.2011

Tu

ce oare as putea sa-ti spun acum cand ma privesti?
ma fastacesc si simt cum obrajii imi rosesc.
esti atat de calm si simplu
 incat orice cuvant as incerca sa spun imi va parea prostesc
te apropii si intreg corpul incepe sa tremure...

ma cuprinzi iar parfumul tau ma zapaceste
totul in jur prinde o noua nuanta
esti atat de aproape incat imi e teama sa respir
incerc sa te resping dar in zadar,
te apropii si mai mult si renunt...

ma privesti, zambesti si ma atingi...
deja tremur iar ochii mei ii intalnesc pe-ai tai
e un sentiment ciudat...as vrea sa fug
dar deja sunt prinsa in joc.

buzele tale sunt atat de apropiate de-ale mele
incat le simt gustul inainte de a le atinge
cu o finete iesita din comun ma saruti...
esti rece insa in acelasi timp atat de dulce...

privesc catre cer si stiu ca esti Tu!