31.03.2010

infinit












  ma indrept spre infinit
unde poate voi intelege ce simt
sa caut suferinta ce m-a facut sa mint
si sa dau ochii cu ea
sa o intreb daca as putea
 sa o schimb cu iubirea
ce si-o doreste inima
sa invat ce inseamna ea
sa depasesc momentele
ce le-am intalnit in viata mea
sa traiesc sperand
ca intr-o zi viata va fi asa,
 cum eu am crezut candva
si ca nimic nu va mai interveni
intre mine si iubirea ce-o poarta inima
ea isi doreste linistea ce n-a avut-o nici cand
si sa poata salva sufletul
ce o mai tine inca legata de ea
sa incerc oare spre infinit
sau sa ma pierd sperand???
las amintirea "plangand"
si trec spre nesfarsit fara vre-un regret...???
inca nu e tarziu sa ma trezesc
insa reusesc sa ma detasez:)!!!


Reclame Adsense: Jurisprudenta CEDO si nationala

4 comentarii:

  1. "sa o intreb daca as putea
    sa o schimb cu iubirea
    ce si-o doreste inima" -se intelege ca inca nu o are!
    "si ca nimic nu va mai interveni
    intre mine si iubirea ce-o poarta inima" -se intelege ca o are!
    Intrebare: o are sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. tocmai aici exista enigma...o are sau nu ??!!! de aceea vrea sa plece spre "infinit" poate acolo va gasi raspunsu':)

    RăspundețiȘtergere
  3. propozitia "ma indrept spre infinit" se refera la tine.
    "vrea sa plece spre infinit poate acolo va gasi raspunsu" -tu spui ca inima vrea sa plece...mi-as mai pune intrebarea: in final, cine se duce?

    RăspundețiȘtergere
  4. in final inima,suflet=eu asta pt mine reprezinta.;) asadar fie ca inima sau sufletul se va indrepta spre infinit e tot una cu mine(asa consider eu)

    RăspundețiȘtergere